bOoSki ROman
Kapłan
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:40, 16 Lut 2011 Temat postu: Gdzie Expić w Grze MARGONEM ? |
|
|
Cześć ! Chciałbym przedstawić Expoiwska Do Gry Margonem , ponieważ dużo ludzi się mnie pyta w tej grze gdzie expić , więc postanowiłem Napisać Wam Odpowiedź. Ok.Oto Moje Propozycje:
1-3lvl - Króliki, Pająki, Żaby (Wioski startowe, Ithan)
4-6lvl - Szerszenie, Młode Żuki, Świerszcze (Wioski startowe, Dolina Yss)
7-12lvl - Zjawy (Zamek w Starych Riunach), Lisy (Wioski startowe), Żuki (Wioski startowe), Gaunty i Pełzacze (groty w Wioskach startowych), Żmije Zygzakowate (Niedźwiedzi Uskok), Jelenie (Uroczysko), Wilki (Stare Ruiny)
10-15lvl - Wilki (Stare Ruiny, Zniszczone Opactwo), Pancerniki (Orla Grań->Przejście Myśliwych, Niedźwiedzi Uskok), Niedźwiedzie (Niedźwiedzi Uskok)
16-20lvl - Niedźwiedzie (Niedźwiedzi Uskok), Lepsze Niedźwiedzie (Przełęcz Łotrzyków, Dziewicza Knieja), Bazyliszki (Zachodnie Rozdroża, Góry Zrębowe), Nieumarli (Zamek w Starych Ruinach), Jeże, Bobry, Żubry (Prastara Puszcza), Pająki (Piwnica Sir Galiena w Ithan)
21-26lvl - Gacki Szare (Jaskinia w Dolinie Rozbójników), Gobliny (Las Goblinów, Morowe Przejście, Podmokła Dolina), Demony (Siedziba Maga w Eder), Lwy, Lwice, Jeże, Żubry, Bobry, Pumy, Tygrysy (Prastara Puszcza, Tygrysia Granica, Osada Zulusów), Zulusy (Tygrysia Granica, Osada Zulusów), Mulusy (Tygrysia Polana, Osada Mulusów), Tchnienie Ognia, Ogniste Podmuchy, Karminowe Skorpiony (Piekielna Sala Ognia)
27-32lvl - Gobliny (Las Goblinów, Morowe Przejście, Podmokła Dolina), Warany (Słoneczna Wyżyna, Las Dziwów), Żółwie (Las Dziwów, Słoneczna Wyżyna), Ghule (Wioska Ghuli)
33-40lvl - Orki (Nawiedzony Jar, Zburzona Twierdza), Warany (Słoneczna Wyżyna, Las Dziwów, Cienisty Bór), Żółwie (Las Dziwów, Słoneczna Wyżyna, Cienisty Bór), Tolloki (Cienisty Bór), Grzechotniki oraz Kobry (Mroczny Przesmyk, Zapomniany Szlak), Wilcze stado (Kanion Strateńców), Gnomy, Aligatory, Krokodyle (Złowrogie Bagna)
40-45lvl - Magiczne/Srebrne Bazyliszki (Pieczara Szaleńców w Kanionie Straceńców), Kornidy (oba szyby kopalni), Orki (Nawiedzony Jar, Zburzona Twierdza)
41-53lvl - Harpie oraz Złote Harpie(Mroczny Przesmyk), Orły, Śnieżne Tygrysy (Zapomniany Szlak), Olbrzymy Miotające i z Maczugą (Kamienna Jaskinia w Zapomnianym Szlaku), Galarety (Mokra Jaskinia w Zapomnianym Szlaku), Pszczoły (Grota Gathol p.4, Grota Furmurk p.4, Jaskinia Flamdowa), Kozice (Baszta Wilczych Kłów)
54-60lvl - Olbrzymy (Kamienna Jaskinia w Zapomnianym Szlaku, Sala Wejściowa do Zdradzieckiego Przejścia), Galarety (Mokra Jaskinia w Zapomnianym Szlaku), Koboldy (Lazurytowa Grota w Nizinie Wieśniaków), Darhouny (Zdradzieckie Przejście), Lazurowe Tygrysy (Andarum Ilami, Skały Mroźnych Śpiewów), Gnolle, Odyńce, Lochy (Wioska Gnolli, Radosna Polana), Pszczoły (Grota Gathol p.4, Grota Furmurk p.4)
60-70lvl - Lochy, Odyńce, Warchlaki, Węże, Niedźwiedzie (Nizina Wieśniaków, Gościniec Bardów), Darhouny (Zdradzieckie Przejście), Mnisi (Świątynia Andarum, Podziemia Świątyni), Przeźroczyste i Pąsowe Galarety (Grota Lurmurk p.4), Wieczornice, Lesze, Południce (Księżycowe Wzniesienie), Jaskiniowe Tolloki (Gliniana Pieczara), Wermonty (Rachminowa Jaskinia p.3, p.4 i p.4 przepaście), Demlisze (Kopalnia Thudl Ultok p.4), Lazurowe Tygrysy, Strażnicy Andarum (Andarum Ilami, Skały Mroźnych Śpiewów, Cmentarzysko Czerpów)
70-80lvl - Błękitne Płomienie, Błędne Ogniki (Bagna Chojraków), Mnisi (Świątynia Andarum, Podziemia Świątyni Andarum, Biblioteka Andarum), Kozice (Baszta Wilczych Kłów), Krasnoludy (Labirynt Margorii, Kopalnia Margorii, Margoria Sala Królewska), Magazynierzy (Magazyn Andarum p.1, p.2, Zbrojownia Andarum), Minotaury (Labirynt Wyklętych w Nizinie Wieśniaków), Lepsze /Morskie, Pąsowe, Przeźroczyste/ Galarety (Grota Gerden p.3, Grota Lurmurk p.4), Lepsze Pumy (Sosnowe Odludzie, Księżycowe Wzniesienie, Trupia Przełęcz), Wermonty (Rachminowa Jaskinia), Wieczornice, Lesze, Południce (Księżycowe Wzniesienie, Trupia Przełęcz), Rosomaki (Szumiąca Gęstwina, Nizina Wieśniaków)
81-90lvl- Korredy (Magazyn Win w Winnicy Meflakasti), Magazynierzy (Magazyn Andarum), Węże Kopalniane, Hydry (Szyb Solny za Mythar), Bandyci (Kwieciste Przejście i okolice), Orły (Złudny Trakt), Alghule (Skalne Cmentarzysko na Płaskowyżu Arpan), Szkielety (Płaskowyż Arpan, Sucha Dolina), Maczugoręcy (Kopalnia Żółtego Kruszcu, Grota Samotnych Dusz), Mnisi (Biblioteka Andarum), Szkielety etc. (Krypta Świątyni Andarum), Mrówki (Szumiąca Gęstwina)
90-100lvl - Korredy (Magazyn Win w Winnicy Meflakasti), Drzewce (Okolice Mythar), Centaury (Okolice Mythar), Trujące i Lodowe Mykonidy, Lodowe i Purpurowe Włochacze, Niedźwiedziołaki, Mykonidy (Śnieżna Grota), Impy (Podziemne Rozpadliny, Kopalnia Griel-Uzbad), Impy (Podziemne Rozpadliny p4, p5, Jaskinia Lurmurk p4, Kopalnia Griel-Uzbad p5, p6, Ochnowa pieczara p4, Grań Romtyn p5, Chodnik Mriding p6), Szkielety, Hieny (Dolina Pustynnych Kręgów, Sucha Dolina, Płaskowyż Arpan)
95-100lvl - Rdzawe Wyziewy, Tańczące Płomienie, Złociste Płomienie (Baszta Wilczych Kłów, Bagna Chojraków), Impy (Podziemne Rozpadliny p4, p5
Jaskinia Lurmurk p4, Kopalnia Griel-Uzbad p5, p6, Ochnowa pieczara p4, Grań Romtyn p5, Chodnik Mriding p6)
100-110lvl - Trujące i Lodowe Mykonidy, Lodowe i Purpurowe Włochacze (Śnieżna Grota), Centaury (Okolice Mythar), Hydry, Barimnogi, Zurlorogi (Smocze Góry, Smocza Jaskinia), Impy (Podziemne Rozpadliny p4, p5 Jaskinia Lurmurk p4, Kopalnia Griel-Uzbad p5, p6, Ochnowa pieczara p4, Grań Romtyn p5, Chodnik Mriding p6), Kozice, Górale (Wyjący Wąwóz, Babi Wzgórek), Piraci (Korsarska Grota, Ukryta Grota Morskich Diabłów), Sypkie stworki (Piachy Zniewolonych)
110-125lvl - Kozice, Górale (Wyjący Wąwóz, Babi Wzgórek), Centaury (Okolice Mythar), Szalone Miśki (Gadzia Kotlina), Gryfy (Gadzia Kotlina), Nimfy, Golemy (Kryształowa Sala Smutku), Ognie, Żary, Golemy (Kuźnia Worundriela p.7 sala 1/2/3), Skorpiony (Magradit), Mumie, Skarabeusze, Antyczni Wojownicy, Dżiny (Ciche Rumowiska, Dolina Suchych Łez, Oaza Siedmiu Wichrów)
115-120lvl - Czerwone Orki (Orcza Wyżyna, Osada Czerwonych Orków), Golemy (Kuźnia Worundriela p.7 sala 1/2/3), Kraby (Rem)
130-140lvl - Berserkerzy ( Eder- Fort Eder - Mokradla - Dolina Rozbojnikow - Wioska Ghuli), Szkielety (Wyspa Wraków), Golemy (Caneum, Kuźnia Worundriela p.7 sala 1/2/3)
140-160lvl - Praorki etc. (Nawiedzone Kazamaty), Czarownice i Duchy (Tristam, Sabatowe Góry, Upiorna Droga), Golemy (Caneum), Golemy (Kuźnia, s. 4)
160-175lvl - Duchy Pradawnych Orków, Pradawne Orki (Nawiedzone Komnaty), Rogogłowi (Wyspa Ingotia)
175-185lvl - Furbole (Zapomniany Las)
185-190lvl - Myszwióry (Kanały Nithal, Szlamowe Kanały)
190-210lvl - Sekta, Przedsionek Kultu, Sala Rozdzierania...
210-220lvl - Pająki (Rozległa Równina, Pajęczy Las, Arachnitopia)
220-225lvl - Maddoki (Skryty Azyl, Zawodzące Kaskady, Mglisty Las, Złota Dąbrowa)
...
TROCHĘ DUŻO ALE TO BARDZO PRZYDATNE !!! W razie jakiś błędów piszcie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bOoSki ROman dnia Sob 8:21, 19 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|